Rejs szkoleniowy: 100h na jachcie powyżej 20m Stavanger – Gdynia

W sierpniu 2024 ruszymy na jedną z najciekawszych tras jaką możemy pokonać Gedanią. Celem jest wypływanie ponad 100h wymaganych stażem na patent Kapitana Jachtowego. Szkolimy się przed rejsem w metodzie Royal Yachting Association z zagadnień nawigacyjnych, meteorologicznych i radiowych. Gedania jest także świetnie wyposażona nawigacyjnie i wszystkich urządzeń możemy używać do woli. Warto wiec przygotować się i nie tylko wypływać 100h ale także odbyć mądry staż i doszkolić się.

Wypływamy ze Stavanger niezwykle ciekawego portu z bogatą historią a obecnie centrum przemysłu naftowego (tam też zwiedzimy świetne muzeum), początek rejsu będzie okazją do wyżywu nawigacyjnego, co zapewni nam wybrzeże szkierowe, płyniemy na Morze Północne a następnie w Cieśniny Duńskie. Pogranicze Norwesko – Szwedzkie to przepiękne miejsce zawsze kiedy mam okazję staram się tam wrócić nie tylko ze względu na wymagające ale bardzo piękne warunki nawigacyjne – również ze względu na to, ze Szwedzi z Norwegami postrzegają się w *ekhem* ciekawy sposób i jest to niezwykle ciekawe kulturowo pogranicze. W zależności od warunków postaramy się odwiedzić tam przynajmniej jeden port, a jeżeli uda nam się sprawnie żeglować być może odwiedzimy Oslo i wyspę muzeów. W Skagerraku pożegnamy wody pływowe. Dalej Kattegat i Sund w drodze być może odwiedzimy Helsinborg lub Kopenhagę dalej pod mostem nad Sundem i do kanału Falsterbo bo Bornholm czeka. W zależności od warunków wiatrowych wybierzemy Karlskronę lub być może których z portów w Niemczech a następnie porty polskiego wybrzeża i wreszcie dotrzemy do Gdyni. To aż 10 dni żeglowania. 100h na jachcie powyżej 20m uda się wypływać. Ciekawy nawigacyjnie i ruchliwy akwen, na bogato wyposażonym nautycznie jachcie zapewni wam sporo doświadczeń a szkolenia będzie co niemiara. Ja osobiście już się cieszę na tę trasę ponieważ daje ona masę możliwości eksploracyjnych w zależności od chęci i zmęczenia załogi. A i jak się sztorm przytrafi to jest gdzie się schować.

Przed rejsem omawiamy szczegółowo zagadnienia nawigacyjne od nawigacji klasycznej po nawigację elektroniczną (omówimy jak widzi to MCA). Nauczymy się także liczyć pływy, choć ta umiejętność nam się mniej przyda bowiem w Stavanger pływ nie przekracza pół metra. Usystematyzujemy wiedzę z zakresu Miedzynarodowych Przepisów o Zapobieganiu Zderzeniom na Morzu. Będziecie także śledzić proces planowania podróży morskiej w brytyjskim systemie szkoleniowym (na jachty komercyjne). Poznacie zasady planowania trasy w odniesieniu do systemów pogodowych. Omówimy także radio dalekiego zasięgu i współczesne techniki satelitarne. Na rejsie będziecie mogli zobaczyć (a chętni popracować) pracującą radiostację dalekiego zasięgu i zapoznać się z nowoczesnymi urządzeniami komunikacyjnymi stosowanymi w rejsach ekspedycyjnych.

Wreszcie co warto powiedzieć, Gedania to rewelacyjnie wyposażony jacht, ale przede wszystkim typ ożaglowania: szkuner sztakslowy zapewnia dużo umiejętności, które przeniesiecie na większe i mniejsze czarterowe slupy.

Gwarantowane 100h+ na jachcie powyżej 20m LOA.  Intensywny program szkoleniowy wg metodyki RYA/MCA: MPZZM, radio dalekiego zasięgu, pływy, nawigacja klasyczna i elektroniczna, radar i bardzo dużo pływania na świetnie wyposażonym, wygodnym jachcie. Zapisy: https://geographica.pl/rejs-szkoleniowy-100h-na-jachcie-powyzej-20m-stavanger-gdynia/ oraz przez klikalny link w bio… #mszgedania

Gwarantowane 100h+ na jachcie powyżej 20m LOA. Intensywny program szkoleniowy wg metodyki RYA/MCA: MPZZM, radio dalekiego zasięgu, pływy, nawigacja klasyczna i elektroniczna, radar i bardzo dużo pływania na świetnie wyposażonym, wygodnym jachcie. Zapisy: https://geographica.pl/rejs-szkoleniowy-100h-na-jachcie-powyzej-20m-stavanger-gdynia/ oraz przez klikalny link w bio… #mszgedania ...

5 1
Nasz poprzedni rejs na #mszGedania w Tall Ship Races już po zakończeniu regat nie był wcale pozbawiony przygód! Asystowaliśmy jachtowi Farurej (problemy z silnikiem) i zdecydowaliśmy się na skróty przez „usieciowione” części akwenu na zdjęciu widzimy naszą młodszą część załogi, która staje na wysokości (nie tylko) zadania i obserwuje rozważając angielską frazę „keep your eyes peeled”. Chcesz popłynąć w tym roku na trasie Tallin - Mariehamn - Szczecin? Zapisy: bit.ly/24tsr

Nasz poprzedni rejs na #mszGedania w Tall Ship Races już po zakończeniu regat nie był wcale pozbawiony przygód! Asystowaliśmy jachtowi Farurej (problemy z silnikiem) i zdecydowaliśmy się na skróty przez „usieciowione” części akwenu na zdjęciu widzimy naszą młodszą część załogi, która staje na wysokości (nie tylko) zadania i obserwuje rozważając angielską frazę „keep your eyes peeled”. Chcesz popłynąć w tym roku na trasie Tallin - Mariehamn - Szczecin? Zapisy: bit.ly/24tsr ...

1 0
Nasz poprzedni rejs na #mszGedania w Tall Ship Races już po zakończeniu regat nie był wcale pozbawiony przygód! Asystowaliśmy jachtowi Farurej (problemy z silnikiem) i zdecydowaliśmy się na skróty przez „usieciowione” części akwenu na zdjęciu widzimy naszą młodszą część załogi, która staje na wysokości (nie tylko) zadania i obserwuje rozważając angielską frazę „keep your eyes peeled”. Chcesz popłynąć w tym roku na trasie Tallin - Mariehamn - Szczecin? Zapisy: bit.ly/24tsr

Nasz poprzedni rejs na #mszGedania w Tall Ship Races już po zakończeniu regat nie był wcale pozbawiony przygód! Asystowaliśmy jachtowi Farurej (problemy z silnikiem) i zdecydowaliśmy się na skróty przez „usieciowione” części akwenu na zdjęciu widzimy naszą młodszą część załogi, która staje na wysokości (nie tylko) zadania i obserwuje rozważając angielską frazę „keep your eyes peeled”. Chcesz popłynąć w tym roku na trasie Tallin - Mariehamn - Szczecin? Zapisy: bit.ly/24tsr ...

5 0
Rejs 100h na jachcie powyżej 20m Stavanger - Gdynia. Intensywne szkolenie przed i w trakcie rejsu w metodzie RYA informacje w linku w bio oraz o tu: https://geographica.pl/rejs-szkoleniowy-100h-na-jachcie-powyzej-20m-stavanger-gdynia/

Rejs 100h na jachcie powyżej 20m Stavanger - Gdynia. Intensywne szkolenie przed i w trakcie rejsu w metodzie RYA informacje w linku w bio oraz o tu: https://geographica.pl/rejs-szkoleniowy-100h-na-jachcie-powyzej-20m-stavanger-gdynia/ ...

7 1
Chcesz solidnie nauczyć się nawigacji (tak elektronicznej też) i zrobić staż ponad 100h na jachcie 20m? Stavanger - Gdynia (arcyciekawy i wymagający akwen) 28.08-7.09 szczegóły w klikalnym linku w bio (kliknij w link w biogramie a potem w obrazek)

Chcesz solidnie nauczyć się nawigacji (tak elektronicznej też) i zrobić staż ponad 100h na jachcie 20m? Stavanger - Gdynia (arcyciekawy i wymagający akwen) 28.08-7.09 szczegóły w klikalnym linku w bio (kliknij w link w biogramie a potem w obrazek) ...

2 1
Szkolenie w rejsie 100h+ na jachcie powyżej 20m to ważna rzecz ale na trasie Stavanger - Gdynia od 28.08 do 7.09 zahaczymy o taką jedną wyspę która słynie z rewelacyjnego rowerowania! A o saunie wspominaliśmy? A o wędzarni z przepysznymi rybami o owocami morza? Chcesz płynąć? Szczegóły w linku w bio (wejdź do bio kliknij w link a potem w obrazek).

Szkolenie w rejsie 100h+ na jachcie powyżej 20m to ważna rzecz ale na trasie Stavanger - Gdynia od 28.08 do 7.09 zahaczymy o taką jedną wyspę która słynie z rewelacyjnego rowerowania! A o saunie wspominaliśmy? A o wędzarni z przepysznymi rybami o owocami morza? Chcesz płynąć? Szczegóły w linku w bio (wejdź do bio kliknij w link a potem w obrazek). ...

24 1

Przed rejsem zostaną zbadane Twoje potrzeby szkoleniowe żeby zunifikować Twoją wiedzę i uzupełnić braki które w jakikolwiek sposób powstrzymywać Cię przed samodzielnym prowadzeniem rejsów.

Termin rejsu: 21.08 – 1.09.2024

Cena rejsu wraz ze szkoleniem: 4475pln (możesz zapłacić kartą)

Do ceny rejsu należy doliczyć składkę na paliwo porty i wyżywienie którą zarządza załoga w wysokości około 120EUR oraz 50EUR (lub równowartość) kaucji zwrotnej.

1
Powiedz mi o sobieWybierz tyle ile potrzeba

Wysyłając ten formularz rezerwujesz 1 miejsce na rejsie szkoleniowym Gedanią: Stavanger - Gdynia

Rejestrując się na rejs, poprzez przysłanie przycisku "Wyślij formularz", wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych do celów realizacji zamówienia. W tym do celów stworzenia listy załogi wymaganej odrębnymi przepisami prawa. Administratorem danych osobowych jest Geographica Expeditions Michał Brennek z siedzibą w Warszawie przy ul Szanajcy 18a/34, 03-481 Warszawa, NIP 113-212-04-63.

Rejestrując się na rejs, poprzez przysłanie przycisku "Wyślij formularz", oświadczasz, że znasz i akceptujesz regulamin szkoleń oraz politykę prywatności.

Wysyłając niniejszy formularz składasz oświadczenie woli, co jest jednoznaczne z zawarciem umowy drogą elektroniczną.

Opcje płatnościwybierz jedną!
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right