Kilo wody pod stopą

Gedanią po 100h praktyki bałtyckiej na jachcie powyżej 20m

  • 22.01.2023 1223

Czy może być lepszy jacht do uzyskania wymaganych przepisami 100h na jachcie powyżej 20m niż Gedania? Według mnie nie może. Nie martw się mam na to argumenty! Po pierwsze jest to jednostka doskonale wyposażona nawigacyjnie – i nie są to obiekty „muzealne” – ze wszystkiego się szkolimy, wszystkiego możecie używać. Po drugie, dzięki temu, że jest to szkuner nauczysz się bardzo dużo rzeczy przydatnych na dużych jednostkach czarterowych. Po trzecie jest to statek duży ale na tyle, żeby dało się nauczyć obsługi jednostki w tydzień. No i wreszcie super warunki hotelowe – które są o tyle ważne, że jeżeli chcesz zrobić 100h w tydzień, to będzie dużo pływania, a dużo pływania oznacza potrzebę sensownego wypoczynku. Dlatego właśnie Gedania.

Cisza, spokój, żagle - tak właśnie płynie czas na pokładzie Gedanii. A ja zapraszam na pokład mamy dwa wyjątkowo atrakcyjne kierunki: The Tall Ship Races Tallin - Mariehamn - Szczecin oraz Stavanger - Gdynia. Obydwa szkoleniowe (Radar, komunikacja dalekiego zasięgu, nawigacja elektroniczna i wszystko to co wyjdzie z ankiety szkoleniowej - a wszystko bez nonsensów w metodyce RYA) i obydwa gwarantują 100h na jachcie powyżej 20m wymagane na stopień  KJ. Zapisy i szczegóły przez link w bio oraz o tu: https://geographica.pl/gedania

Cisza, spokój, żagle - tak właśnie płynie czas na pokładzie Gedanii. A ja zapraszam na pokład mamy dwa wyjątkowo atrakcyjne kierunki: The Tall Ship Races Tallin - Mariehamn - Szczecin oraz Stavanger - Gdynia. Obydwa szkoleniowe (Radar, komunikacja dalekiego zasięgu, nawigacja elektroniczna i wszystko to co wyjdzie z ankiety szkoleniowej - a wszystko bez nonsensów w metodyce RYA) i obydwa gwarantują 100h na jachcie powyżej 20m wymagane na stopień KJ. Zapisy i szczegóły przez link w bio oraz o tu: https://geographica.pl/gedania ...

19 1
Koneserzy silników diesla znają pomruk jednostki napędowej Gedanii! A ja zapraszam w rejsy szkoleniowe mamy ostatnie miejsca na Tall Ship Races Tallin Mariehamn Szczecin oraz Stavanger Gdynia! Obydwa rejsy pozwolą uzyskać 100h na jachcie powyżej 20m wymagane do uzyskania patentu kapitana jachtowego. Obydwa rejsy są szkoleniowe a to oznacza 30h spotkań przed rejsem i potem intensywną praktykę podczas rejsu - a jest się czego uczyć bowiem Gedania jest rewelacyjnie wyposażona pod względem nawigacyjnym. Informacje i zapisy: https://geographica.pl/gedania

Koneserzy silników diesla znają pomruk jednostki napędowej Gedanii! A ja zapraszam w rejsy szkoleniowe mamy ostatnie miejsca na Tall Ship Races Tallin Mariehamn Szczecin oraz Stavanger Gdynia! Obydwa rejsy pozwolą uzyskać 100h na jachcie powyżej 20m wymagane do uzyskania patentu kapitana jachtowego. Obydwa rejsy są szkoleniowe a to oznacza 30h spotkań przed rejsem i potem intensywną praktykę podczas rejsu - a jest się czego uczyć bowiem Gedania jest rewelacyjnie wyposażona pod względem nawigacyjnym. Informacje i zapisy: https://geographica.pl/gedania ...

0 1
- A ile macie sztaksli na tej Gedanii? 
- Wszystkie…
A kandydatów na kapitanów jachtowych zapraszam na rejs 100h+ na jachcie powyżej 20m LOA. Będzie dużo szkolenia przed rejsem i dużo praktyki w trakcie rejsu na świetnie wyposażonej nawigacyjnie jednostce! Radar, komunikacja dalekiego zasięgu i nawigacja elektroniczna (wszystko w metodzie RYA a więc bez nonsensów) to tylko niektóre z tematów realizowanych podczas szkolenia. A je skroisz pod siebie bo patrzymy uważnie na Twoje potrzeby szkoleniowe i potem realizujemy potrzebne tematy! Mamy jeszcze dwa miejsca dorosłe na #TTSR2024 oraz wolne miejsca na rejs Stavanger - Gdynia (ależ to jest cudna trasa) szczegóły https://geographica.pl/gedania oraz przez link w bio

- A ile macie sztaksli na tej Gedanii?
- Wszystkie…
A kandydatów na kapitanów jachtowych zapraszam na rejs 100h+ na jachcie powyżej 20m LOA. Będzie dużo szkolenia przed rejsem i dużo praktyki w trakcie rejsu na świetnie wyposażonej nawigacyjnie jednostce! Radar, komunikacja dalekiego zasięgu i nawigacja elektroniczna (wszystko w metodzie RYA a więc bez nonsensów) to tylko niektóre z tematów realizowanych podczas szkolenia. A je skroisz pod siebie bo patrzymy uważnie na Twoje potrzeby szkoleniowe i potem realizujemy potrzebne tematy! Mamy jeszcze dwa miejsca dorosłe na #TTSR2024 oraz wolne miejsca na rejs Stavanger - Gdynia (ależ to jest cudna trasa) szczegóły https://geographica.pl/gedania oraz przez link w bio
...

13 1
Płyniemy? Ponad 100h na jachcie powyżej 20m w rejsach szkoleniowych! Zapraszam na pokład jachtu na którym rozwiniesz i ugruntujesz umiejętności przydatne na dużych czarterowych jednostkach. A o terminach, o jednostce i o tym jak wygląda rejs szkoleniowy przeczytasz o tu: https://geographica.pl/gedania -> klikalny link w bio!

Płyniemy? Ponad 100h na jachcie powyżej 20m w rejsach szkoleniowych! Zapraszam na pokład jachtu na którym rozwiniesz i ugruntujesz umiejętności przydatne na dużych czarterowych jednostkach. A o terminach, o jednostce i o tym jak wygląda rejs szkoleniowy przeczytasz o tu: https://geographica.pl/gedania -> klikalny link w bio! ...

14 1
Rejs szkoleniowy na jachcie powyżej 20m LOA: Talin - Mariehamn -Szczecin (Tall Ship Races) tak zapraszamy też osoby starsze niż 25 lat lub Stavanger - Gdynia. Do tego ponad 30h szkolenia w metodyce RYA zapisy wyklikasz przez link w bio oraz o tu: https://geographica.pl/gedania

Rejs szkoleniowy na jachcie powyżej 20m LOA: Talin - Mariehamn -Szczecin (Tall Ship Races) tak zapraszamy też osoby starsze niż 25 lat lub Stavanger - Gdynia. Do tego ponad 30h szkolenia w metodyce RYA zapisy wyklikasz przez link w bio oraz o tu: https://geographica.pl/gedania ...

9 1
Rejs 100h na jachcie powyżej 20m LOA w rejsie szkoleniowym! Możesz popłynąć w Tall Ship Races lub ze Stavanger do Gdyni. Szkolimy się w metodyce RYA zarówno w technikach nawigacji klasycznej jak i elektronicznej. A warunki i terminy sprawdzisz przez link w bio oraz o tu: https://geographica.pl/gedania

Rejs 100h na jachcie powyżej 20m LOA w rejsie szkoleniowym! Możesz popłynąć w Tall Ship Races lub ze Stavanger do Gdyni. Szkolimy się w metodyce RYA zarówno w technikach nawigacji klasycznej jak i elektronicznej. A warunki i terminy sprawdzisz przez link w bio oraz o tu: https://geographica.pl/gedania ...

20 1

W tym roku mamy dwa rejsy szkoleniowe, których celem jest wypływanie 100h na jachcie powyżej 20m wymaganych do uzyskania stopnia Kapitana Jachtowego – pierwszy jeszcze przed majówką:

  1. 21-28.10.2023 Gdynia – Gdzie wiatr pozwoli – Gdynia

Przed i podczas rejsu będzie realizowany intensywny program szkoleniowy. Uczy doświadczony instruktor Royal Yachting Association i IMO. W programie: Międzynarodowe Przepisy o Zapobieganiu Zderzeniom na Morzu, Nawigacja Terestryczna, Nawigacja Klasyczna, Nawigacja Elektroniczna – choć Ci z Was którzy mnie znają to wiedzą, że ja cały czas powtarzam, że nawigacja jest jedna (realizowana różnymi środkami), Radiokomunikacja (w tym radio dalekiego zasięgu) i system GMDSS, Radar i AIS. Podczas wacht szykujcie się na intensywną praktykę (tak będzie praktyczne, zgodne z przepisami wykorzystanie nawigacji elektronicznej i ćwiczenia z radaru). Szkolenie prowadzimy według sprawdzonych programów Royal Yachting Association/Maritime and Coastguard Agency włączając w to procedury mostka na dużych jachtach komercyjnych. Jest to także idealna okazja dla uzupełnienia wiedzy dla tych, którzy myślą o samodzielnym prowadzeniu rejsów morskich czy rozpoczynają drogę ku certyfikacji RYA Yachtmaster Offshore. A co jeżeli zaczynasz lub wracasz do żeglarstwa po latach? Ten rejs jest również dla Ciebie!

Dodatkowo porozmawiamy o nawigacji elektronicznej z perspektywy prac nad wycofaniem map papierowych (poznacie jak się pracuje nad tym tematem w Royal Institute of Navigation). W trakcie rejsu będzie także działało radio dalekiego zasięgu (pasmo amatorskie). Będziecie się też mogli zapoznać z funkcjonowaniem sprzętu służącego żeglarzom ekspedycyjnym – ale też tym żeglującym po błękitnej wodzie i chcących mieć komplet aktualnych pomocy nawigacyjnych i prognoz pod ręką.

Zaczynamy się szkolić jeszcze przed rejsem podczas seminariów on-line i łącznie zamierzamy zrobić ponad 20h zajęć, w lekkostrawnych wieczorowych kawałkach. Idea tego programu szkoleniowego jest taka, żeby wyrównać wiedzę kandydatów na kapitanów do takiego poziomu, w którym kompetentnie i bez strachu będą w stanie prowadzić rejsy. Oprócz przygotowanego programu, pracujemy nad tymi zagadnieniami, które zgłosisz jako trudne dla Ciebie.

Trasa rejsu: Tam gdzie wiatr pozwoli (bo przecież bez sensu przetwarzać paliwo w hałas). Na Bałtyku Północnym jest kilka niezwykle ciekawych i niezbyt często odwiedzanych portów. W zasięgu oprócz portów Polskiego Wybrzeża mamy: Niemcy (Sassnitz, Peenemunde), Szwecję (Karlskrona, Kalmar, Visby), Danię (Bornholm), Łotwę (Lipawa). Oczywiście trasę wybierzemy w zależności od warunków hydro-meteorologicznych. Naszym podstawowym celem jest wypływanie ponad 100 godzin wymaganych na wyższe stopnie żeglarskie jednak pamiętaj, że pora rejsu jest taka, gdy sztorm może nas zmusić do dłuższego postoju.

Gwarancja wypływania 100h jak się domyślasz jest oczywiście niemożliwa. Gedania jak każdy statek ma swoje ograniczenia, kapitan ma ich jeszcze więcej – bo jest zobligowany przede wszystkim dbałością o bezpieczeństwo załogi i statku – nie będziemy więc pływać za wszelką cenę. Oczywiście zrobimy wszystko, żeby wypływać 100h i zwykle nam się to udawało. Gedania to dzielny jacht projektowany z myślą o rejsach ekspedycyjnych, więc nadaje się idealnie do pływania w trudniejszych warunkach, a więc jeżeli chcesz zmaksymalizować szanse wypływania 100h to właśnie Gedania powinna być Twoim wyborem.

Cena: 3600PLN plus składka (w gestii załogi) na jedzenie/paliwo/porty około 500PLN, którą rozliczycie po zakończeniu rejsu plus 50EUR kaucji zwrotnej.

Płatności można dokonać na kilka sposobów:
1. Cała wpłata czy 3600PLN w momencie zapisu.
2. Dwie raty 1800PLN w momencie zapisu i 1800PLN miesiąc później
3. Trzy raty 1300PLN w momencie zapisu, 1300PLN miesiąc później i 1200PLN kolejny miesiąc później

Otrzymasz fakturę VAT pamiętaj o podaniu danych również w opisie przelewu.